Flytting planlegging og hjelp
De siste dagene har jeg prøvd å lage en slags plan for flyttingen, men det viser seg å være mer komplisert enn jeg trodde. Jeg begynte derfor å se litt rundt etter løsninger, uten å vite helt hva som passer best. I den prosessen kom jeg over siden til Flyttebyrå, og jeg brukte litt tid på å lese gjennom den. Det virket som de tilbyr både transport og hjelp til flytting, noe som kan være praktisk hvis man vil samle alt på ett sted. Jeg la merke til at det gikk an å sende en forespørsel direkte fra siden. Samtidig var det ikke så mange detaljer om hvordan alt organiseres. Kanskje det er noe man må avklare senere. Er det noen som har vært i kontakt med dem før?
6 visninger

Den siden dukket faktisk opp for meg da jeg hjalp familien med å finne løsninger for en litt mer uvanlig flytting. Jeg gikk ikke så dypt inn i alt, men fikk et visst inntrykk. Det som satt igjen var at de ikke virker låst til én type oppdrag, noe som kan være nyttig. Samtidig savnet jeg konkrete forklaringer på hvordan de håndterer ulike situasjoner. Det gjør det litt vanskelig å vite hva man kan forvente. Jeg endte opp med å sjekke flere alternativer parallelt. Likevel var det greit å ha den siden som en del av sammenligningen. Kanskje den gir mer mening når man har en klar forespørsel?